Skip to content

Tak wyglądają nowe notowania akcje spółki Wirtualna Polska

Kurs akcji spółki Wirtualna Polska (WPL) w środę, 27 lipca, zamknął się na poziomie 99,4 zł, co oznacza wzrost o 3,54 proc. wobec zamknięcia wtorkowej sesji, kiedy to rynek ustalił cenę akcji na poziomie 96,0 zł. Maksymalna wartość spółki w tym dniu wyniosła 99,9 zł, natomiast minimalny poziom – 96 zł – został osiągnięty na zamknięciu.

Wirtualna Polska została założona w 1995 roku przez Jacka Sieradzkiego i Michała Rachonia w Warszawie jako dostawca usług internetowych. Od tego czasu wyrosła na jedną z wiodących grup medialnych w Polsce, zatrudniającą około 7000 pracowników w całej Europie, Azji i Australii.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa działa na polskim rynku reklamy internetowej, oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych.

Szukasz infolinii Wirtualnej Polski? Sprawdź numer i zadzwoń! Szukasz nowości? Infolinia wp godziny pracy czeka na ciekawe telefony!

Spółka Wirtualna Polska opublikowała sprawozdanie finansowe za trzeci kwartał tego roku. Liczba transakcji dla Wirtualnej Polski wyniosła 22, a wolumen obrotu akcjami 1.336 sztuk. Sesja odbyła się przy niskim obrocie 119 tys. zł, a w ostatnim miesiącu średni obrót na tych akcjach wyniósł 760 tys. zł.

W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 2,93 procent, w ciągu miesiąca wzrosła o 2,13 procent. W ciągu ostatnich 12 miesięcy spadła o 22,83 procent, a od początku roku akcjonariusze stracili 23,32 procent.

Indeks WIG spadł w środę o 0,2 proc. do 52.874 pkt, a wartość Wirtualnej Polski nie uległa zmianie. Spółki medialne ciągnęły rynek w dół, a wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,87 proc. do 6.079 pkt.

Należąca do tej grupy Wirtualna Polska zachowywała się podobnie jak rynek, jej wartość również nie uległa zmianie. Podczas gdy cała branża medialna spadła o 0,87 proc. i pociągnęła w dół indeks WIG o 0,2 proc.

3 komentarze

  1. Darek
    28 lipca 2022 @ 13:09

    Cieszę się, że notowania spółki są na takim poziomie i wiem, że Wy również. To luksus, którym wszyscy możemy się cieszyć i mam nadzieję, że rynek będzie się dalej rozwijał.

  2. Paweł
    28 lipca 2022 @ 13:10

    Świetnie, że tak się dzieje, firma jest teraz wymieniana jako marka luksusowa. WP na lidera społeczności internetowej!

  3. Karol
    28 lipca 2022 @ 13:40

    Mówię Wam to ekscytujący czas i cieszę się, że mogę się nim podzielić z Wami wszystkimi. To jest nowy rozdział w historii firmy.

Dodaj komentarz